Tilbage igen efter flere måneders blogpause




Hvor ER det dejligt at være tilbage igen.

Med ny energi, ny inspiration og fuld af lyst til igen at tage billeder og skrive blogindlæg :-)



Der er sket meget siden sidst,
og det er grunden til at jeg har været væk fra bloggen i en længere periode.

Jeg har haft S U P E R travlt.
Eksamener og jobskifte er nogle af årsagerne,
og netop op til jobskiftet har der været ekstra run på,
da jeg gerne ville aflevere alt i den skønneste orden.

I mandags startede jeg så på mit nye job.
Godt nok foregik første arbejdsdag LANGT væk,
da introduktionskurset foregik i Slagelse,
hvilket ligger næsten 1½ times kørsel fra min bopæl,
men tirsdag morgen kunne jeg glæde mig over,
at køre afsted på mit nye arbejde,
som kun ligger 15 minutters kørsel fra mit hjem.

OG HVILKEN FORSKEL, DET VAR :-) :-) :-)
Og det er ikke engang det bedste.
Nej, det bedste er, at arbejdet ligger i SMUKKE omgivelser,
og med SUPER SØDE NYE KOLLEGER,
og inden for et område, der står mit hjerte nært.






Inden jeg startede på mit nye arbejde i fredags,
nåede jeg at holde en uge fri,
og tilfældigvis var det også i den uge,
jeg holdt min fødselsdag :-)

Og i år artede vejret sig heldigvis NOGET bedre end sidste år :-)




Jeg havde en rigtig dejlig fødselsdag med venner og familie,
og fik de dejligste gaver.




Den smukke buket fik jeg af Sofie's veninde, som også hedder Sofie, og hendes mor.
Den var SÅ smuk, og passede perfekt til fødselsdagsbordet.




Dejlig mad, gode venner og familie.
Bedre måde kan en fødselsdag ikke fejres på.




Slutter lige af med et par billeder fra mit nye kontor.

SE ENGANG EN DEJLIG UDSIGT FRA MIT VINDUE!!!!!

NYYYYYYYDER det så meget, kan I tro :-)





Der ER ikke noget at sige til, at jeg føler mig MEGET HELDIG, vel?

Og selvom det nu er weekend og endda en lang én af slagsen,
jubiiii for det,
så glæder jeg mig også til tirsdag morgen,
hvor jeg skal afsted på arbejdet og til mine nye kolleger :-)



























<a href="https://www.bloglovin.com/blog/19967885/?claim=w7mxescecu5">Follow my blog with Bloglovin</a>

Kommentarer

Populære opslag