Skøn lejlighed på 51 m2





Det er ikke nogen hemmelighed at jeg ELSKER små lejligheder,
og at jeg synes det er SÅ spændende at se,
hvorledes man kan optimere og indrette små boliger

Denne dejlige og lyse lejlighed faldt jeg over på Alvhem,
som er et svensk ejendomsmæglerfirma.

Bare 51 m2, men virker meget større pga. de lyse farver og den enkle indretning.
Desuden er det svenske 51 kvadratmeter, 
og kan således ikke sammenlignes med kvadratmeter i Danmark,
da de beregnes forskelligt. 

Men skal vi se på den?





Først stuen, som i kraft af hele to høje vinduespartier syner større,
og lukker dermed også en masse lys ind i rummet. 

Læg i øvrigt mærke til det fantastiske gulv.
Såååå fint.




Døren til venstre fører ud i køkkenet og døren til højre fører ind til lejlighedens soveværelse.




Smart er det i øvrigt at der ikke er nogen dør fra stuen og ud i gangen.
Gør det hele mere luftigt.




Her kan du rigtigt se de fine gamle gulve.







Lejlighedens køkken er super hyggeligt med spiseplads i den ene ende.









Den her vindueskarm kan jeg huske tilbage fra min barndom.
Vores hus i Engparken i Karlslunde Strand havde nemlig præcis samme vindueskarme.




I den ene ende af soveværelset er et skrivebord.
Placeringen ved vinduet gør formentlig, 
at det kan være liiidt svært at koncentrere sig om at lavet noget,
 i stedet for at kigge ud af vinduet :-)

Men dejligt er det.





I modsatte ende af vinduet er sengen placeret.




Ser rigtigt hyggeligt ud.




I den ene ende af gangen er en dejlig gammel stol placeret,
og jeg synes det ser rigtig hyggeligt ud.
Om jeg ligefrem ville sidde i gangen og læse, ved jeg nu ikke,
men praktisk er det, når man skal have sko af og på.





Badeværelset er lille, men super godt udnyttet og istandsat i 2013.

Kan vældig godt lide de aflange, hvide fliser på væggene.





Slutter som vanligt af med plantegningen,
hvor I bl.a. kan se at der er god plads til skabe i gangen,
hvilket er SUPER vigtigt i en lille lejlighed. 



Kommentarer

Populære opslag