Det sødeste lille luciaoptog





Se engang hvad jeg hentede i går efter arbejde :-)





Liiidt sent, men pyt med det.
Så har jeg dette fine julepynt til NÆSTE jul,
og det er jo ikke så dårligt :-)

Kunne allerede have hentet pakken den 28. december,
men fandt først ud af i går, at mailen med pinkoderne til at åbne pakkeshoppen,
var røget i spamfiltret.
Ikke såååå heldigt, men godt at pakken nu er kommet i hus.




Jeg fik et gavekort i julegave af min mor,
og havde egentlig først tænkt at supplere mit Lyngby porcelæn,
som jeg samler på, men da jeg så dette luciaoptog fra Star Trading,
vidste jeg at DET skulle det være :-)

OG NU HAR JEG DEN!!! :-)




Ser så fint ud, når det står i vindueskarmen og lyser op.





Jeg kan huske, da Christian gik Lucia i 4. klasse i folkeskole, 
at drengene bar lignende hvide "nissehuer" samt en stjernestav,
som de selv havde lavet.
Det så så fint ud.

HER kan I se, da Sofie gik Lucia i 4. klasse :-)




Glæder mig til næste jul,
hvor luciaoptoget kommer frem som noget at det første :-)







Du kan købe luciaoptoget HER.


Kommentarer

Populære opslag