Julepuden fra Day Birger og Mikkelsen Home




Selvfølgelig er min julepude fra Day Birger og Mikkelsen Home
kommet frem fra gemmerne :-)

Den er så fin med guldstjernen i midten på hvidt bomuld,
og kommer frem hvert år i december måned,
og pynter stuen op med sit enkle og smukke design.





Sammen med lammeskind og plaid er det en rigtig fin hyggekrog,
og med en god kop varm kaffe med mælk, og en bog i hånden,
ja, så bliver det ikke bedre :-)




Passer også fint sammen med den meget enkle kalenderlys-juledekoration,
som jeg lavede i år.

Hvid vase fra Lyngby Porcelæn, og et hvidt lys med tal i guld.
Dertil lidt mos, kogler og grannåle, hvor spidserne er dyppet i lim og guld.

Hele arrangementet står i en våd oasis, som jeg dog har puttet en frysepose omkring,
som jeg klippede til, så den passede til vasen, for at beskytte vasen.
Ved ikke om det var nødvendigt, men hellere være på den sikre side, tænker jeg :-)




Når lyset står ind ad vinduet, 
får det stjernen på puden til at glimter og kaste sine stråler ud i rummet og op i loftet,
så det danner det fineste mønster.

Jo, der er ikke noget at sige til, at jeg er MEGET GLAD FOR MIN FINE JULEPUDE :-)


Kommentarer

Populære opslag