En ganske særlig dag




I dag er en ganske særlig dag,
for i dag har min mor - og mine børn's Bedste - nemlig fødselsdag :-)

OG DET SKAL SELVFØLGELIG FEJRES !!!!




Fine gaver har vi købt til verdens bedste Bedste og verdens bedste mor :-)

74 år bliver min mor i dag, og DET mærker man så ABSOLUT IKKE på den dame, altså.
Hun er frisk, rørig, super sjov og så absolut børnenes ynglingsbedste :-)

Nu kommer lidt billeder af min dejlige mor,
og de to sidste er fra i sommers, hvor min mor, Sofie og jeg var på tur.
DET ELSKER VI NEMLIG :-)




Her er hun så, min dejlige mor,
som jeg ELSKER SÅ MEGET :-)




Min mor er længst til højre på bagerste række.




Det er mig, der sidder ved siden af min mor,
og min lillebror Frank, der sidder i klapvognen.




Min smukke mor og mig.





Her er min mor liiige kommet ind ad døren med varer,
og allerede dengang fotograferede jeg i ét væk :-)




Altid sjov i gaden, hvor min mor er :-)
Her er det med én af hendes veninders børn.




Noget sløret billede taget i min et-værelses lejlighed i Karlslunde Strand,
hvor jeg boede da jeg lærte Henrik at kende.




Min mor med lille Sofie og lille Christian :-)





Det her udtryk er MEGET TYPISK MIN MOR :-)

Man kan både se at hun er en gavtyv, har et glimt i øjet, og at hun morer sig.
Hun har garanteret lige sagt ét eller andet, som hun selv synes er UMÅDELIG SJOVT :-)




Billedet er taget, da Post Danmark kom forbi Roskilde for nogle år siden.




Min mor med lille Sofie, da hun blev døbt.




Fra én af vores dejlige ture i sommers.
Sofie, min mor og jeg :-)




Is må der til i varmen, og dejligt at sidde og kigge ud over åen, og bare være til.






Min mor ELSKER engle, så selvfølgelig skal én af gaverne pyntes med en engel i glas.

Jeg glæder mig til at fejre dig i aften :-)

KÆMPE STORT TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN, MOR :-)
ELSKER DIG 


Kommentarer

Populære opslag