Noget at varme sig på



Vinter betyder kulde og mørke,
og begge dele har vi da fået i rigt mål, synes jeg.

Det er mørkt, når man står op, og mørkt når man kører hjem fra arbejde.




Derfor bruger jeg ekstra lys i vintermånederne.
Både i form af stearinlys og fyrfadslys, men også lyskæder,
og det er både ude og inde.

Det hjælper på hyggen med alt det lys,
og det er der brug for, synes jeg :-)

En anden ting er diverse rensdyr- og fåreskind.
Uhhh, hvor de varmer og sikke de pynter.
Mit rensdyrskind har dog én dårlig egenskab.

DET FÆLDER.
RIGTIG MEGET.

Så har jeg siddet og varmet mig på rensdyrskindet.
er jeg fyldt med hår på tøjet efterfølgende.
Ikke videre smart, men fint ser rensdyrskindet ud,
og alene af den grund har det overlevet i flere år herhjemme nu.


Kommentarer

Populære opslag