Adventskransen





Har I fundet ud af, hvordan adventskransen skal se ud i år.

Jeg har ikke, men faldt over et par billeder af et par af de adventskranse,
jeg tidligere har lavet.




Denne adventskrans lavede jeg for nogle år siden.
Jeg havde lige fået nogle træbrikker af birketræ fra en kollega,
og tænkte at den ene skulle jeg bruge som bund til adventskransen,
hvilket viste sig ikke at være en dårlig ide,
da denne krans faktisk holdt sig vældig godt.

Halmkransen, som jeg lagde oven på træbrikken, blev pyntet med gran, løg, kogler m.m.,
og endte med at blive rigtig fin.




En anden ting, jeg også har prøvet, er at pynte adventskransen
med hvide hyancinter og en lyskæde,
og det blev også vældig, vældig godt.

Jeg har ikke helt besluttet mig endnu, hvordan årets adventskrans kommer til at se ud.
Jeg har nemlig også et par adventsstager, jeg kan bruge.

Vi får se :-)

Kommentarer

Populære opslag