De sidste dage af efterårsferien






Så er efterårsferien ved at være slut, som i år har været ekstra lang,
eftersom jeg at havde planlagt en linseskifteoperation ugen forinden :-)

På mandag starter arbejdet op og med fuld fart fra dag ét,
men inden det sker, så har vi hele to dage endnu,
vi kan nyyyyyde at have fri :-)






I torsdags var jeg ude at løbe for første gang efter linseskifteoperationen,
og det var faktisk SÅÅÅÅ godt.


Det hjælper selvfølgelig også gevaldigt, at jeg har en SUPER GOD løbepartner i Christina.
Vi er på samme niveau og har begge brug for hinanden til at komme afsted,
for begge er SÅÅÅÅ DYGTIGE til at fravælge at løbe,
hvis vi løb for os selv :-)

På løbeturen kom vi forbi disse skønne græs-kornlignede stilke,
som jeg liiige måtte plukke et par stykker af.




For mig er det rigtigt 1970'er kitch sammen med dunhammeren :-)
Kan I huske det?




Smukke er de i modlyset, og så er de ganske gratis :-)




Som altid i oktober måned efter Christian's fødselsdag begynder jeg at tænke på jul.
Ja, det er skam rigtigt :-) :-) :-)


Farverne, julepynten og hvilke nye julesager, jeg kunne tænke mig i år :-)
Kan ikke finde ud af, om jeg kunne tænke mig George Jensen's adventstage i mat stål,
eller Kãhler adventstage i hvid keramik.
Tror nok at det er sidstnævnte, jeg mest hæler til. 




I onsdags holdt vi fødselsdag for dejlige Christian, som blev 26 år :-)
Desværre glemte jeg at tage billeder af andet end bordet.
Ja, sådan kan det jo gå :-)

Forresten de to varmeplader på bordet er faktisk lavet af rester af køkkenbordpladen,
som blev til overs, da ovnen skulle på plads.
SUPER smarte og så kan jeg jo via disse øve mig lidt i, hvad bordpladen kan tåle.
Indtil nu har de altså kunne tåle en hel del, og blandt også varme fade direkte fra ovnen.





Nu er det tid til at komme i tøjet.

Há en god lørdag :-)





Kommentarer

Populære opslag